Fokusinitiativer

Søg på vores hjemmeside

Greve Fodbold arbejder efter en samlet strategiplan, der med 7 fokusinitiativer, skal sikre opfyldelse af visionen og målsætninger frem til 2017, og skal være med til at skabe én samlet retning for klubbens medlemmer, ledere og samarbejdspartnere.

 

 

 

 

1. Organisation og Struktur

  • Øget fokus på sportslige visioner og målsætning, ved en nøje sportslig struktur styret af en sportslig ledelse med rette kompetencer
  • Klare roller og ansvar, samt aftale for alle med klubhverv
  • Sportsudvalg med ansvar for den sportslige vision, spillestil og udvikling
  • Udviklingskoordinatorer og -assistenter i hver sportslig afdelinge, herunder børn, ungdom og senior med ansvar for talentudvikling i bredden og elite
  • Daglige driftsopgaver udføres i afdelinger forankret i bestyrelsen/ledelsen
  • m.m.

 

 

2. Sportslig profil

  • Fastlæg Greve Fodbold’s sportslige profil og vision
  • Implementer en fast spillestil på banerne, som alle hold træner efter og udvikles med
  • Integrer holdene i større trupper med samarbejde på tværs af hold og køn
  • Indskærpe Greve Fodbold’s politik omkring klubskifter til og fra klubben
  • Implementer Greve Fodbolds Talentudviklingsmodel for bredde og elite
  • Implementer Greve Fodbolds Blå Tråd i børne- og ungdomsfodbold
  • Indgå et tættere sportsligt samarbejde med lokale klubber
  • Etabler talentskole fra U8 , og på sigt, etabler et fodboldakademi med samarbejdespartnere
  • m.m.

 

3. Financiel disciplin

  • Indgå skriftelige aftaler for alle Greve Fodbold’s forpligtelser
  • Månedlige budgetopfølgninger pr. afdeling
  • Ansvarlig månedlig omkostningsstyring
  • Ekstraordinære sportslige indtægter, fx ved at arrangere sportsstævner og øvrige arrangementer
  • Indgå sponsoraftaler og et professionelt erhvervsnetværk
  • Indførelse af et årshjul med en fast plan for de økonomiske og administrative forudsætninger
  • m.m.

 

4. Kompetenceudvikling

  • Etabler trænerteams i og på tværs af afdelingerne, der løbende deler viden og træningserfaringer, og giver feedback
  • Uddannelsesplan pr. træner ud fra en Jobkom-samtale
  • Uddannede trænere, minimum svarende til holdets niveau
  • Indgå aftaler med alle trænere og ledere (både ulønnede og lønnede), inkl. en nøje stillingsbeskrivelse og målopfyldelse
  • Ansættelse af flere ungtrænere fra klubbens Ungdoms- og Ungsenior afd.
  • Minimum 2 trænertræf pr. år
  • m.m.

 

5. Faciliteter

  • Etabler kunstbaner, inkl. små opvarmnings- og teknikbaner
  • Renover / dræn træningsbanerne i ”hullet”
  • Etabler små 3 mandsbaner og teknikbaner
  • Udvide omklædningsrum samt møde- og konferencefaciliteter, evt. i samarbejde med øvrige GIC foreninger
  • Renover / udvid stadion svarende til antal tilskuer og sportsligt niveau
  • m.m.

 

6. IT værktøjer

  • Ny brugervenlig og professionel hjemmeside, kompatibel ved anvendelse af app på smartphones og tablet
  • Ny brugervenligt intranet, der understøtter klubbens ansatte, hold og spillere administrativ og sportsligt bl.a. med dokumenter i ”skyen”
  • Integration af budget og regnskab i ét system, med mulighed for udskrive detaljerede rapporter m.v.
  • m.m.

 

7. Samarbejdspartnere

  • Indgå sportsligt samarbejde med lokale klubber, med henblik på at understøtte udviklingen af spillere, målmænd og trænere lokalt hos klubberne, fx ved at tilbyde træneruddannelser og trænertræf.
  • Indgå strategisk samarbejde med flere samarbejdspartnere samt opbygning af et erhvervsnetværk
  • Indgå sportsligt samarbejde med konsulenter, fx DBU
  • Indgå samarbejd med sammenlignelige klubber i Danmark, vedr. strategiske og sportslige indsatsområder.
  • Indgå yderligere samarbejde med Greve Kommune
  • m.m.
logo
Kontakt os
Du er velkommen til at sende os dit spørgsmål, og vi vil vende tilbage så hurtigt som muligt.


Kontakt os